احتراماً پیرو دومین افزایش قیمت شرکت پست در سال جاری، ناچار به افزایش هزینه ارسال پستی شدیم :(

منو

قوانین و مقررات فروشگاه 18650استور

قوانین مربوط به عودت کالا:

کلیه کالاهای موجود در سایت دارای 24 ساعت مهلت تست و اعلام اشکال یا مغایرت می باشند، بدیهی است به علت ماهیت کالاهای موجود در فروشگاه، متاسفانه در خارج از این زمان به هیچ وجه قادر به عودت کالا نیستیم.

نکات مهم در انتخاب روش عودت محصول:

الف) باز ارسال کالا توسط مشتری باید حتما توسط همان روشی که هنگام خرید کالا مشخص کرده است صورت پذیرد.

مثلا در صورتی که مشتری هنگام خرید کالا، ارسال توسط پست پیشتاز را انتخاب کرده باشد، باید کالای مرجوعی را به روش پست پیشتاز ارسال نماید مگر طبق توافقی که قبل از ارسال با فروشگاه کرده باشد.

در مورد سفارش هایی که به طور رایگان ارسال شده اند، باز ارسال فقط از طریق پست پیشتاز قابل قبول می باشد.

ب) تحویل کالا به شرکت حمل و نقل به عهده مشتری می باشد (برای مثال، مشتری می بایست کالا را خودش به دفتر پستی، تیپاکس، باربری یا … تحویل نماید.)

ج) در صورتی که مرجوعی سلیقه ای باشد، کل هزینه ارسال و باز ارسال کالا به عهده مشتری می باشد، در صورتی که مرجوعی به علت اشکال فنی یا مغایرت محصول باشد، هزینه ارسال طبق بند “الف” با فروشگاه می باشد.

شرایط عودت:

1- سلیقه ای:

چنانچه بعد از ثبت کد رهگیری در سایت از خرید خود منصرف شده باشید، باید صبر کنید تا کالا به دست شما برسد و سپس بدون باز کردن جعبه اصلی پستی، مرجوع فرمایید. در این حالت هزینه باز ارسال به فروشگاه بر عهده مشتری بوده و نیز هزینه ارسال  اولیه از فروشگاه از مبلغ پرداخت شده کسر و مابقی مبلغ حداکثر طی 24 ساعت کاری به حساب شما واریز می گردد. (تنها به شماره کارت/حساب بانکی پرداخت شده)

اگر قصد عودت تعدادی از کالاهای یک سفارش را داشتید، لطفا به هیچ عنوان از آن ها استفاده نفرمایید و یا اگر داخل بسته بندی بودند، بسته بندی آن ها را باز نفرمایید.

در مرجوعی سلیقه ای، کالا باید قابلیت فروش مجدد داشته باشد. قبل از مرجوع نمودن حتما با فروشگاه هماهنگ فرمایید. مسئولیت رسیدن مرسوله تا محل فروشگاه بر عهده مشتری می باشد.

2- اشکال فنی – مغایرت

  • چنانچه کالای دریافتی با مشخصات ارائه شده در سایت مغایرت داشته باشد و یا اینکه کالا اشکال فنی داشته باشد، پس از اطلاع رسانی به پشتیبانی فروشگاه و انجام هماهانگی های لازم، مرجوع فرمایید.
  • اگر کالا دارای بسته بندی باشد، باید با همان بسته بندی اولیه و به صورت کاملا سالم مرجوع شود، در صورتی که در ظاهر کالا یا بسته بندی آن خدشه ای وارد شده باشد متاسفانه امکان مرجوعی برای فروشگاه وجود ندارد.
  • در مورد باتری ها، تنها درموردی که باتری شارژی شارژ نشود و یا ولتاژ باتری کمتر از استاندارد باشد (مثلا در مورد باتری های لیتیوم-یون، ولتاژ باتری کمتر از 2.7 ولت باشد و شارژ هم نشود) باتری ظرف 24 ساعت پس از دریافت توسط مشتری قابل مرجوعی می باشد.
  • باتری ها به هیچ عنوان نباید لحیم کاری شده باشد، پلیت چسبانده شده باشد، روکش آن مخدوش شده باشد. در مورد باتری های سربی (اسیدی، ژله ای و خشک) به هیچ عنوان نباید جای پیچ خوردگی روی اتصالات آن وجود داشته باشد.
  • تمامی ماژول ها و بردهای الکترونیکی، در صورتی که آثار لحیم کاری کاربر یا سوختگی ظاهری قطعات (خال زدگی) روی آن ها قابل مشاهده باشد، به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد.

مسئولیت تحویل تا محل فروشگاه بر عهده مشتری می باشد. هزینه باز ارسال کالا به فروشگاه، بر عهده فروشگاه می باشد.

در صورتی که اشکال مطرح شده وارد باشد، طبق هماهنگی با شما یا کالای مشابه مجددا برایتان ارسال می شود و یا مبلغ آن کالا(ها) به شما پرداخت می شود.

عودت به دلیل استفاده از خدمات گارانتی / وارانتی (محصولاتی که دارای شرکت گارانتی کننده مجزا می باشند):

فروشگاه اینترنتی 18650 استور تنها فروشنده محصول می باشد و بدیهی است در صورت نیاز به خدمات پس از فروش محصولات، می بایست با شرکت گارانتی کننده در ارتباط باشید و فروشگاه مسئولیت و تعهدی در این موضوع ندارد.

محصولاتی که اخیراً دیده اید:
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه 18650 استور
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه 18650 استور